۴قدم طلایی تا آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اغلب در زندگی همه ی ما شرایطی به طور اتفاقی پیش آمده که با توجه به محدودیت زمان مجبور بودیم کاری را سریع انجام دهیم. البته همه ما می‌دانیم که نباید سرعت عمل ما در آن کاری که قصد انجام آن را در زمان محدود و اندک داریم، لطمه‌‌ای به دقت، کیفیت و بازده ما در انجام آن کار بزند. برخی افراد به دلیل شرایط زندگی مانند موقعیت کاری در برخی شغل‌ها، مهاجرت تحصیلی و یا کاری به خارج از کشور و یا علل مختلف، که نیاز به ارتباط اجتماعی با افرادی انگلیسی زبان هستند، مجبورند مکالمه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیاموزند. اگر شما هم علاقه‌مند به آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع هستید، با ما در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و مجله دیاکو همراه باشید.

 برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

اگر شما قصد یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در زمان محدود را دارید، قطعا باید راهکار درست را در آموزش آن پیش بگیرید. راهکار و شیوه غلط در یادگیری مکالمه و صحبت نمودن زبان انگلیسی منجر می شود که شما به برنامه‌ریزی که برای خود در نظر گرفته‌اید، نرسید. همچنین شما میتوانید برای راهنمایی بیشتر در ارتباط با تقویت مهارت مکالمه، با مراجعه به مجله دیاکو، از نکاتی که در مقالاتی تحت عنوان « بهترین آموزش مکالمه زبان انگلیسی چیست؟»، « آموزش مکالمه روزمره زبان انگلیسی » و « چگونه مکالمه زبان انگلیسی روزمره یاد بگیریم؟ قرار داده شده است، استفاده نمایید. ما در این مقاله برخی نکات مهم که برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع باید در نظر گرفت، برمی شماریم. 

ایجاد انگیزه در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی سریع

اخیرا تبلیغات گسترده‌ای تحت عنوان « یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در کوتاه‌ ترین زمان » را اطراف خود میبینیم، و وسوسه میشویم که در آن کلاسها شرکت کنیم، اما واقعیت این است که شما باید در اولین قدم از خودتان شروع کنید و ‍پشتکار و انگیزه لازم برای یادگیری را در خود ایجاد کنید. همه ما میدانیم که هدف داشتن برای هرکاری در زندگی، باعث ایجاد انگیزه در شخص شده و همین عامل باعث میشود که حتی اگر شخص در راه رسیدن به هدفش با مشکلات و ناملایماتی هم رو به رو شد، تسلیم نشده و با قدرت و انگیزه بیشتری آن هدف را دنبال کند. اگر می خواهید مکالمه و صحبت نمودن در زبان انگلیسی را سریع بیاموزید، میبایست هرروز هدف خود را در ذهن مرور کرده و انگیزه لازم را بدست آورید.

تعیین زمان مشخص در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی سریع

 اگر ما قصد جدی برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در کمترین زمان را داریم، میبایست برنامه ریزی منسجم و دقیقی برای آن انجام دهیم. حتی اگر شما در ارتباط با آموختن مکالمه زبان انگلیسی در محدودیت زمانی نباشید، ولی قصد دارید مکالمه و صحبت نمودن زبان را بیاموزید، یکی از عواملی که تاثیر بسزایی دارد، تعیین یک زمان مشخص برای اتمام کار یا همان ( Deadline) است. از زمان قدیم نیز این ضرب المثل معروف بوده که « کار امروز را به فردا مسپار» یعنی اینکه اگر شما هر کاری را که می‌توانید امروز انجام دهید به روزهای آتی موکول کنید این امر موجب می‌شود به برنامه ریزی و اهدافی که برای خود تعیین نمودهاید، نرسید و با‌لطبع این موضوع در روحیه و انگیزه خود ما نیز تاثیر منفی می‌گذارد. 

تعیین سطح (  Level) در زبان انگلیسی

پیش از آنکه شروع به یادگیری نه تنها مهارت مکالمه زبان انگلیسی بلکه هر کدام از مهارتهای زبان از قبیل مهارتهای نوشتاری ( Writing )، خواندن ( Reading )، شنیداری ( Listening ) را کنید، بهتر است برای شناخت از سطح خود حتما تعیین سطح شوید. چون استفاده از منابع و کتابهایی زبان انگلیسی بالاتر از سطح فرد، تاثیری در پیشبرد یادگیری او نخواهد داشت و مطالب برای زبان آموز سنگین و دشوار شده و این موضوع باعث تضعیف روحیه ی او و از دست دادن انگیزه‌ اش می شود. از طرفی هم اگر زبان آموز از منابعی پایینتر از سطح خودش برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی استفاده کند، با توجه به اینکه هدف او یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در سریعترین زمان ممکن است،   هزینه و زمان او هدر رفته و به برنامه ریزی خود نمیرسد. با توجه به اهمیت مهارت صحبت کردن و مکالمه در ایجاد ارتباط بین افراد جامعه، ما در آکادمی زبان انگلیسی دیاکو برای تقویت این مهارت از مجموعه کتاب های Speakout  که مبنای آنها مکالمه محور بوده، استفاده مینماییم. جهت دانلود مجموعه کتابهای  Speakout اینجا را کلیک کنید. 

جسارت در مکالمه زبان انگلیسی

شما برای شروع هرکاری که قصد جدی در انجام آن را دارید، می بایست جرات و جسارت لازم در آن را داشته باشید. تا زمانی که ترس در صحبت نمودن و مکالمه داشته باشید، نمی توانید در این مهارت پیشرفت کنید. برای جسارت پیدا کردن در تقویت مهارت مکالمه خود، میـتوانید خود را به چالش بکشید و در موقعیتی قرار دهید که مجبور به صحبت نمودن به زبان انگلیسی شوید. ما در این مقاله سعی کردیم که شما را به مقالات مرتبط با راه کارهای نحوه آموزش مکالمه، در مجله دیاکو ارجاع دهیم و برخی از نکات مهمی را یاد آور شویم که در یادگیری سریع شما در مهارت مکالمه تاثیرگذار است. شما زبان آموزان عزیز می توانید برای اطلاع از نحوه برگزاری کلاس های مکالمه دیاکو و دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir اینجا را کلیک کنید و یا با شماره تلفن ۷۲۱۱۴ تماس حاصل فرمائید.  





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: